Societat

Comença la demolició del tambor de la plaça de les Glòries de Barcelona

Societat

L'inici de la demo­lició del tam­bor de la plaça de les Glòries ha començat aquest dijous amb la presència de l'alcalde de Bar­ce­lona, Jordi Hereu, i el regi­dor d'urba­nisme, Ramon García Bra­gado. Aquest és el pri­mer pas de la trans­for­mació de la plaça, que per­metrà crear un parc rec­tan­gu­lar envol­tat d'edi­fi­cis d'habi­tat­ges i nous equi­pa­ments.

La demo­lició es farà de manera gra­dual. Ara s'han ini­ciat els tre­balls que dura­ran cinc mesos per des­mun­tar les ram­pes, els talus­sos i les façanes inte­ri­ors. Poste­ri­or­ment i durant un mes es faran en hores noc­tur­nes els tre­balls per des­mun­tar els pla­fons de la façana exte­rior. Aquesta actu­ació costa 3,15 mili­ons d'euros.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.