Societat

SOCIETAT

W2M confirma que l’Oktoberfest marxa de Calella a Santa Susanna l’any vinent

L’empresa W2M, responsable de l’organització de la festa de la cervesa a Calella, l’Oktoberfest, ha confirmat que la celebració de l’edició del 2024 es farà a Santa Susanna, segons recull Ràdio Calella Televisió. W2M ja havia anunciat que la coincidència de dates entre l’Oktoberfest i l’esdeveniment esportiu Ironman l’any vinent feia impossible la convivència entre els dos muntatges i que la proposta de canviar de dates que se li havia fet arribar des de l’Ajuntament de Calella no era viable. La nova edició de la festa, la 35a, preveu reunir una seixantena de bandes i unes 4.000 persones entre el 28 de setembre i el 12 d’octubre. L’envelat per a les bandes de música s’instal·laria en un principi a la zona del mercat setmanal de Santa Susanna, a tocar de la carretera N-II i del centre comercial Espais Susanna que ofereix facilitats d’aparcament per a esdeveniments multitudinaris d’aquest tipus.

Malgrat la confirmació de W2M, des l’Ajuntament de Santa Susanna l’alcalde. Joan Campolier, ha assegurat que a dia d’avui no hi ha cap acord en ferm amb l’empresa W2M. “Hi han hagut unes converses inicials, però no hi ha res definitiu ni molt menys signat”, ha respost Campolier. L’alcalde afirma, però, que un esdeveniment tan arrelat al territori com l’Oktoberfest “no es pot deixar perdre”, però insisteix que es tracta d’una festa “molt vinculada a Calella i és on hauria de continuar”. Des de l’Ajuntament de Calella, un cop W2M va dir que volia marxar, es va anunciar que seria el consistori qui assumiria l’organització d’una Oktoberfest pròpia. “L’Oktoberfest és de Calella i no de l’empresa que ho ha gestionat fins ara”, va assegurar llavors la tinent d’Alcaldia de Turisme, Cindy Rando.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.