Societat

gastronomia

La Guia Macarfi premia el Disfrutar i el Celler de Can Roca

El restaurant Disfrutar va rebre dilluns a la nit un dels premis Top of the Tops que va entregar la Guia Macarfi, en la presentació, a la sala La Paloma, de la guia d’aquest 2025 (que no està en català, només en castellà i anglès malgrat va néixer a Barcelona). La guia, que inclou els millors establiments de Catalunya, Madrid, Euskadi, La Rioja, Comunitat Valenciana, Andalusia, Cantàbria i Principat d’Astúries també va premiar en aquesta categoria de Top of the Tops el Diverxo, de Madrid, ik l’Asador Etxebarri, d’Euskadi.

El premi Rookie a la millor obertura del 2024 va ser pels restaurants Maymata de Barcelona i pels Ibai, del País Basc, i Pabú, de Madrid.

Els germans Roca, del tres estrelles Michelin El Celler de Can Roca de Girona, també es va endur un premi important:  un dels premis TOP10, que reconeixen el millor restaurant de cada comunitat de l'Estat. 

L’esdeveniment va reunir més de 150 xefs, entre ells, Joan Roca (El Celler de Can Roca), Sergio i Javier Torres (Cuina Hermanos Torres), Eduard Xatruch (Disfrutar), Pere Monje (Via Veneto), Jordi Vilà (Alkimia), Rafa Zafra (Estimar), Nandu Jubany (Can Jubany), Paco Pérez (Miramar), Albert Raurich (Dos Palillos) o Fina Puigdevall (Les Cols)

La Guia Macarfi la va fundar Manuel Carreras, presenta 360 ressenyes dels restaurants més interessants, que inclouen una selecció Macarfi i els Rookies Macarfi de cada comunitat, a més en els llistats s’inclouen els 4.000 restaurants existents a la pàgina web i en l’aplicació de Macarfi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia