Societat

societat

200 persones als vermuts musicals

Més de 200 per­so­nes es va aple­gar ahir a la plaça del Perelló de Vila­bla­reix per gau­dir d’un nou èxit dels Ver­muts Musi­cals, amb l’actu­ació de la Mari­ona Escoda, artista reco­ne­guda pel seu pas pel pro­grama Eufòria.

Durant la jor­nada, també es va ofe­rir ser­vei de bar a càrrec de l’asso­ci­ació sense ànim de lucre Ho fem Per Tu, de Vila­bla­reix. Amb aquest con­cert, es posa punt final al cicle dels Ver­muts Musi­cals, una pro­posta cul­tu­ral que ha ofert espec­ta­cles en acústic, pro­pers i adreçats a públics de totes les edats, amb una pro­gra­mació musi­cal atrac­tiva i vari­ada.

Mari­ona Escoda va inter­pre­tar els seus sin­gles més cone­guts, com Que s’ho emporti el vent, i va pre­sen­tar temes del seu nou disc, D’una altra manera, amb cançons que con­nec­ten i emo­ci­o­nen, com Ara que ets aquí. Amb aquest cicle musi­cal, l’Ajun­ta­ment de Vila­bla­reix rea­firma la seva aposta per una cul­tura de pro­xi­mi­tat, acces­si­ble i de qua­li­tat per a tota la ciu­ta­da­nia, posant l’accent en la rei­vin­di­cació de la música en català.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia