Societat

societat

Palafrugell instal·la 4 aparcaments tancats de bicicletes

L’Ajuntament de Palafrugell ha informat avui que ha instal·lat quatre aparcaments tancats de bicicletes, els coneguts com a BiciBox, en quatre nuclis del municipi: Palafrugell, Calella, Llafranc i Tamariu. El seu ús és gratuït i només cal registrar-se a través de l’aplicació de Palafrugell al mòbil on hi ha un nou apartat específic destinat al Bicibox, segons explica el consistori, que destaca que es tracta d’un aparcament segur i que l’objectiu és fomentar l’ús de la bicicleta com a mitjà de mobilitat quotidiana ne lloc de vehicles motors.

En concret, els quatre mòduls, que tenen una capacitat de 20 bicicletes cadascun i que ja estan en funcionament, s’han instal·lat: a la plaça del Camp d’en Prats de Palafrugell; al pàrquing de Port Pelegrí de Calella de Palafrugell; al pàrquing de la plaça dels Pins de Llafranc, i a la zona verda de l’inici del carrer de la Riera a Llafranc.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]