Societat
El govern balear s'afanya a parlar de normalitat a Mallorca després de l'atemptat de dijous
El sector turístic admet que hi ha hagut algunes cancel·lacions i contracta una empresa per potenciar la imatge a l'exterior
El govern balear s'ha afanyat a sortir a la palestra per reivindicar una situació de normalitat pel que fa al turisme després de l'atemptat de dijous a Calvià que va causar la mort de dos guàrdies civils. La Conselleria de Turisme ha informat aquest dilluns que a la zona de Palmaniva i Magalluf, on va tenir lloc l'atemptat, s'ha produït un 30 per cent de cancel·lacions de britànics i aquesta circumstància pot arribar al 5% en el conjunt de les illes.
El president del govern balear, Francesc Antich, i el conseller de Turisme, Miquel Nadal, s'han reunit aquest dilluns amb representants del sector turístic de les illes per avaluar la incidència de l'acció terrorista. El sector hoteler de Balears té una capacitat de 130.000 places i segons els representants del gremi pràcticament cap turista va marxar de les illes com a reacció per l'acció terrorista i han recordat que el nivell de seguretat que hi ha és molt alt.
Els hotelers han reconegut que la indicència mediàtica de l'atemptat de Calvià ha estat molt important, però confien que podran restablir la situació aviat. Per això el govern ha contractat l'empresa Crisadvice Comunication, dedicada a gestionar situacions de crisi, per tranquil·litzar i informar els mercats internacionals emissors de turistes, i ha obert una línia telefònica (900 900 365) per informar sobre qualsevol tema.
El president del govern balear, Francesc Antich, i el conseller de Turisme, Miquel Nadal, s'han reunit aquest dilluns amb representants del sector turístic de les illes per avaluar la incidència de l'acció terrorista. El sector hoteler de Balears té una capacitat de 130.000 places i segons els representants del gremi pràcticament cap turista va marxar de les illes com a reacció per l'acció terrorista i han recordat que el nivell de seguretat que hi ha és molt alt.
Els hotelers han reconegut que la indicència mediàtica de l'atemptat de Calvià ha estat molt important, però confien que podran restablir la situació aviat. Per això el govern ha contractat l'empresa Crisadvice Comunication, dedicada a gestionar situacions de crisi, per tranquil·litzar i informar els mercats internacionals emissors de turistes, i ha obert una línia telefònica (900 900 365) per informar sobre qualsevol tema.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.