Societat

Optimisme moderat a Horta de Sant Joan

El foc continua sense estar controlat, però el vent no ha bufat amb la virulència temuda aquest dijous al migida i ha permès que les flames no s'escampessin

El secre­tari gene­ral d'Inte­rior, Joan Boada, s'ha mos­trat opti­mista per l'evo­lució de l'incendi que crema a Horta de Sant Joan, a la Terra Alta, des de fa gai­rebé tres dies.

Segons ha anun­ciat aquest dijous a les sis de la tarda el número dos del depar­ta­ment d'Inte­rior, no ha aug­men­tat el perímetre de l'incendi que es manté en 1.140 hectàrees cre­ma­des. A més, en les últi­mes hores no ha bufat el vent amb virulència, contrària­ment al que s'espe­rava, i ja no hi ha cap front actiu.

Tot i aquest opti­misme mode­rat, Boada ha vol­gut dei­xar clar que encara queda molta feina per fer en les pròximes hores, ja que tot i que la situ­ació ha millo­rat, el foc con­ti­nua sense estar con­tro­lat ni esta­bi­lit­zat.

El 50% de la superfície cre­mada és de pi blanc i forma part del Parc Natu­ral dels Ports.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.