Societat

Constantí

Una fira per fer “ambient de poble”

A més de potenciar el comerç local, la Fira de Constantí també tenia per objectiu avivar el teixit social

Amb el lema “Fusta de comerciants”, la Fira de Constantí d'enguany donava, per segon any consecutiu, una importància especial al comerç local. Teresa Maria Prats, directora de la fira, explicava que és la segona edició de la fira en què el consistori feia una aposta ferma per les botigues i entitats de Constantí. A més, també es volia fer “convivència de poble i evitar que Constantí sigui un poble dormitori”. Un exemple del teixit social que vol potenciar el consistori, deia Prats, va ser la paella popular d'ahir al migdia, “hi tenim 300 veïns apuntats”. Una manera de fer coincidir el teixit social amb el comerç local a la fira va ser a través d'un sorteig. Els participants havien de segellar una cartilla amb tots els comerços locals de la fira per entrar al sorteig d'una estada de cap de setmana. Pel que fa als estands, “tot i els temps de crisi que corren, hi ha més expositors que l'any passat”, valorava Prats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.