Societat

Abocadors en la via de l'AVE

El fem i les deixalles s'acumulen a pocs metres de les vies als termes de Picanya i València

De les múlti­ples imat­ges que un pot con­tem­plar en els 95 minuts de tra­jecte en l'AVE que uneix Madrid i València també es troba des de fa unes set­ma­nes la d'un abo­ca­dor incon­tro­lat de resi­dus a Pica­nya, segons denun­cia la Coa­lició Com­promís.

La regi­dora Helena Fer­rando, por­ta­veu del grup muni­ci­pal Ini­ci­a­tiva-Com­promís, ha ins­tat l'Ajun­ta­ment a “reque­rir els pro­pi­e­ta­ris la neteja de la zona o assu­mir-la sub­sidiària­ment per evi­tar la pèrdua i el dete­ri­o­ra­ment dels camps d'horta limítrofs, la mala imatge al cos­tat d'una obra caríssima com ho ha estat el TAV i els pos­si­bles pro­ble­mes higiènics”.

L'abo­ca­dor, en l'encre­ua­ment del camí de Fai­ta­nar, també afecta el terme muni­ci­pal de València.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.