La Roca Village obre l'ampliació que li permet arribar als 24.000 metres d'espai comercial
Value Retail ha invertit 30 milions d'euros en les obres
La Roca Village ha obert aquest dimecres 40 noves botigues gràcies a l’ampliació del centre comercial que permet arribar als 24.000 metres quadrats de superfície. Value Retail ha invertit 30 milions d’euros en l’ampliació de l’outlet.
La Roca Village ha estrenat aquest dimecres l’ampliació del complex comercial on des d’ara i durant aquest estiu s’instal·laran 40 noves botigues de marques com Armani, Aristocrazy, Baldinini, Becara, Bow Tie, Carolina Herrera, Castañer, Cottet, Diesel, Inspazio, Fossil, G-Star Footwear, Hour Passion, Oro Gold, La Martina, Liu-Jo, Missoni, Pinko, Purificación Garcia, Salomon, Vilebrequin, Woldford, Zwilling.
Entre les noves botigues també hi haurà una pop-up boutique del projecte Barcelona Designers Collective que presentarà les colleccions de nous talents del disseny català. La resta de locals, fins arribar als 40 entre botigues i restaurants, aniran obrint de forma progressiva fins a finals de 2014,
Value Retail ha invertit 30 milions d’euros en l’ampliació del centre comercial que arriba als 24.000 metres quadrats de superfície i es converteix en l’espai més gran d’Europa de la collecció Chic Outlet Shopping.
Amb aquesta inversió, La Roca Village també es vol consolidar com un atractiu turístic i seguir potenciant el turisme de compres a Catalunya.