Campanya contra els excrements de gossos

L'Ajuntament vol conscienciar els veïns sobre la problemàtica

Sota el lema «En són pocs, però encara embru­ten, ajuda'ns a iden­ti­fi­car-los», l'Ajun­ta­ment ha posat en marxa una cam­pa­nya de par­ti­ci­pació ciu­ta­dana per a fre­nar els excre­ments dels gos­sos en parcs, jar­dins i vies públi­ques de la loca­li­tat.

Aquesta pro­posta va a desen­vo­lu­par-se al llarg de més d'un any i té com a objec­tiu prin­ci­pal cons­ci­en­ciar la població sobre aquest pro­blema i actuar con­tra aquells ciu­ta­dans que no com­plei­xen amb la llei i no arre­ple­guen els excre­ments de les seues mas­co­tes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.