Societat

Es convoca per a hui la carrera solidària amb la vaga de fam del d'Alfafar

Diversos col·lectius i organitzacions ciutadanes se sumen a aquesta iniciativa

A les 18 hores del diven­dres 11 d'octu­bre, hi ha con­vo­cada una car­rera social solidària amb la vaga de fam que diver­ses per­so­nes del “Kol·lec­tiu del Parke” por­ten enda­vant des de fa més de 29 nies a les por­tes de l'Ajun­ta­ment d'Alfa­far.

Aquesta ini­ci­a­tiva començarà a les 18 hores a les por­tes de la Gene­ra­li­tat Valen­ci­ana, on s'afe­gi­ran asso­ci­a­ci­ons de dis­ca­pa­ci­tats i depen­dents, per a poder con­ti­nuar poste­ri­or­ment per les por­tes d ela seua del PP del car­rer de Quart, on hi haurà l'orga­nit­zació dels ”Iaio­flau­tes València”.

Per a les 19 hores està pre­vist el pas d'aquesta car­rera per davant de la Finca Roja, on s'afe­girà la Pla­ta­forma d'Afec­tats per les Hipo­te­ques i, en arri­bar a la Creu Coberta, està pre­vista la suma de diver­ses orga­nit­za­ci­ons sin­di­cals.

Una vegada cre­uat el riu i a la zona de la Torre, els cor­re­dors obser­va­ran l'afe­git de com­po­nents del 15M del Sud i al remat, a la Bar­ri­ada d'Orba, estarà pen­dent de les dar­re­res tra­ma­des, el Kol·lec­tiu del Parc Alkosa, fins arri­bar a la plaça de l'Ajun­ta­ment d'Alfa­far i lliu­rar els tes­ti­mo­nis, als vaguis­tes de fam que roma­nen a les por­tes del con­sis­tori d'aquesta loca­li­tat de l'Horta.

El Comité Soli­dari del Barri i SOS ParK, fan una crida a totes les per­so­nes i orga­nit­za­ci­ons interes­sa­des a donar tes­ti­moni de la injustícia que des de fa vora un mes, patei­xen els com­po­nents de la coo­pe­ra­tiva de neteja.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.