Societat

neu

Èxit a Masella de les esquiades nocturnes

En quatre mesos, han reunit més de vint mil persones, entre esquiadors i surfistes

L'estació d'esquí de Mase­lla (Alp i Urús) ha tan­cat aquest cap de set­mana l'acti­vi­tat d'esquí noc­turn amb un balanç de més de vint mil esquia­dors i més de set-cents for­fets específics per a aquesta acti­vi­tat venuts. Mase­lla s'ha con­ver­tit aquesta tem­po­rada en l'única estació d'esquí alpí noc­turn del Piri­neu gràcies a una xarxa d'enllu­me­nat al llarg d'un total de tretze pis­tes, que sumen deu quilòmetres esquia­bles i que estan enllaçades per set remun­ta­dors.

Mase­lla tanca ara l'oferta Esquí Noc­turn perquè, d'una banda, el dia s'allarga i, de l'altra, a finals de mes ja es can­via l'horari, amb l'avançament d'una hora.

Els res­pon­sa­bles de l'estació han remar­cat que l'accep­tació d'aquesta oferta d'esquí noc­turn ha estat molt bona per part dels sur­fis­tes i dels esquia­dors. El nom­bre de nits en què ha estat pos­si­ble esquiar ha estat de 42, des del 20 de desem­bre del 2013 fins al 15 de març del 2014, repar­ti­des entre dijous, diven­dres i dis­sab­tes i altres fes­tius. De les 42 nits, en tretze s'han obert par­ci­al­ment les ins­tal·laci­ons de la zona de debu­tants.

Oferta més enllà de les pistes

L'oferta de l'esquí nocturn de Masella ha estat un important reclam turístic per a la comarca de la Cerdanya i ha atret esquiadors que habitualment esquien de dia en d'altres estacions dins l'àrea d'influència ceretana. S'ha notat especialment la presència d'esquiadors nord-catalans i francesos. L'oferta de l'esquí nocturn s'ha vist complementada amb la gastronòmica i d'oci al pla de Masella i al parc de surf de la Pleta. Hi ha hagut dos perfils d'esquiadors: d'una banda, turistes –esquiadors en família, colles d'amics, estudiants, etc.–, i de l'altra, esquiadors de competició que han aprofitat per fer més hores d'entrenament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia