Societat

El fotoperiodisme es troba a Palol de Revardit

El cas­tell de Palol de Revar­dit serà la seu, dis­sabte, dels actes del 20è ani­ver­sari del sin­di­cat de foto­pe­ri­o­dis­tes UPIFC. El pro­grama –obert a tot­hom i amb entrada lliure– inclou unes xer­ra­des dels foto­pe­ri­o­dis­tes Tino Sori­ano i Joan Guer­rero; Cle­mente Ber­nad, de l'agència ita­li­ana Con­trasto; David Couso, por­ta­veu de l'asso­ci­ació que reclama la inves­ti­gació dels crims de guerra con­tra peri­o­dis­tes (el seu germà, José, va morir per trets de sol­dats d'EUA a la guerra da l'Iraq), i Edu­ard Ber­tran, direc­tor de l'Ins­ti­tut d'Estu­dis Fotogràfics de Cata­lu­nya.

Els assis­tents podran visi­o­nar els docu­men­tals Una mosca en una bote­lla de Coca-Cola i Ven­cidxs, així com diver­sos audi­o­vi­su­als, entre els quals figura 20 anys de UPIFC, en què es repassa la tra­jectòria del sin­di­cat.

La tro­bada ser­virà també per a pre­sen­tar el nou lliu­ra­ment de la revista L'agenda de la imatge i el codi de bones pràcti­ques del sin­di­cat.

Expo­si­ci­ons

El pro­grama es com­pleta amb tres expo­si­ci­ons, que esta­ran ober­tes fins mit­jan juliol: una de col·lec­tiva d'autors tan reco­ne­guts com Paco Elvira, Ger­va­sio Sánchez, Pilar Ayme­rich i Josep Maria Alguer­su­ari, titu­lada Vint anys, vint autors; una altra de Ricard Gar­cia Vila­nova (L'ofici d'infor­mar), i una ter­cera de fotògrafs del Pla de l'Estany.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.