Educació

Bocairent atorga dotze ajudes per a menjador escolar

Els beneficiaris seguiran l'ordre establert per la Conselleria d'Educació

Les regi­do­ries d'Edu­cació i de Benes­tar social de l'Ajun­ta­ment de Bocai­rent han obert una con­vo­catòria urgent per a la con­cessió de dotze aju­des per cobrir el 50% del preu del menú esco­lar des­ti­na­des a l'alum­nat del CEIP Lluís Vives.

L'objec­tiu de la ini­ci­a­tiva és pos­si­bi­li­tar «que més xique­tes i xiquets que no han gau­dit de les sub­ven­ci­ons de la Gene­ra­li­tat puguen acce­dir a aquest ser­vei esco­lar com­ple­men­tari».

Les famílies que vull­guen adhe­rir-se a la mesura hau­ran d'emple­nar el full de petició i lliu­rar-lo en la Secre­ta­ria del cen­tre abans del dijous 23 d'octu­bre, men­tre que la relació de l'alum­nat bene­fi­ciat es donarà a conèixer a l'endemà ja que el pro­ce­di­ment d'adju­di­cació seguirà l'ordre esta­blert per la Con­se­lle­ria d'Edu­cació, Cul­tura i Esport.

En cas de què els exclo­sos en la con­vo­catòria autonòmica no cobri­ren les aju­des ofe­ri­des, el col·legi amb l'asses­so­ra­ment del ser­vei d'assistència social de l'Ajun­ta­ment de Bocai­rent serà l'encar­re­gat de deter­mi­nar els merei­xe­dors de l'apor­tació muni­ci­pal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia