Osona/Ripollès

Sant Quirze reobre el pont després de cinc mesos

Cinc mesos després de tallar-lo al trànsit, des d'ahir ja es pot tornar a circular pel pont de Sant Quirze. Les obres per remodelar-lo i aixamplar-lo s'han fet amb menys temps del previst. Encara no estant del tot acabades però el pont ja està operat

  • VÍDEO: 169953

L'alcal­dessa de Sant Quirze s'abraçava ahir al matí amb els veïns que es tro­bava al mig del pont. Altres expres­sa­ven la seva feli­ci­tat fent sonar el clàxon del cotxe. Després de cinc mesos d'obres, obli­gant els con­duc­tors a pas­sar per Mon­tes­quiu per anar d'una banda a l'altra del poble, les sen­sa­ci­ons no podien ser altres que l'alleu­ja­ment i l'ale­gria.

Les obres, que han anat a càrrec de la Dipu­tació de Bar­ce­lona, esta­ven pres­su­pos­ta­des en un milió i mig d'euros. S'ha des­mon­tat el pont antic, s'ha reforçat l'estruc­tura i s'ha can­viat la pla­ta­forma. Ara és més ampla i tot­hom i gua­nya: via­nants i con­duc­tors.

El pont s'ha obert quan encara les obres no estan del tot aca­ba­des i un mes abans del que s'havia pre­vist ini­ci­al­ment. Ahir encara hi havia tallat un tram del pas­seig del Ter, que tor­narà a la nor­ma­li­tat durant el cap de set­mana.

La notícia com­pleta a El 9 Nou


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.