Societat

meteorologia

Un incendi fa desallotjar veïns a la Marina Alta

Bom­bers i uni­tats de l'exèrcit tre­ba­lla­ven ahir al ves­pre per con­te­nir un incendi fores­tal a la comarca de la Marina Alta. El foc es va decla­rar al muni­cipi de la Vall d'Ebo i després va amenaçar el veí de Pego. En aquest últim muni­cipi es van haver de desa­llot­jar veïns del sec­tor de Ver­dals. La zona afec­tada pel foc és d'una oro­gra­fia escar­pada que recorda el cap de Creus

A Cata­lu­nya, la calor intensa que ha fet aquesta set­mana va arri­bar ahir al seu punt cul­mi­nant i hi va haver un petit incendi fores­tal a Sant Mateu del Bages, on va cre­mar una hectàrea i mitja de ter­reny. El foc es va decla­rar a la tarda i va obli­gar a mobi­lit­zar tretze uni­tats ter­res­tres i un helicòpter.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia