estats units
Google actualitza el logotip per adaptar-lo als nous temps
Una petita mà innocent va esborrar ahir el logotip de Google de les pantalles dels ordinadors de tot el món i el va reescriure amb el nou disseny de la companyia, que manté els quatre colors habituals però utilitza una tipografia sense pal més arrodonida i simplificada. És un canvi pensat “no només per al Google actual sinó també per al del futur”, segons va explicar l'empresa del cercador al seu blog oficial. El canvi en la imatge corporativa arriba poc després dels canvis estructurals en el gegant tecnològic, que fa unes setmanes va anunciar la creació d'un nou conglomerat, Alphabet, en el qual s'inclou Google i sis empreses més que abans depenien del cercador. “Aquesta no és la primera vegada que fem un canvi d'imatge i probablement tampoc no serà la darrera, però creiem que l'actualització que hem fet és un bon reflex dels serveis que Google ofereix en cerques, mapes, correu o navegador”, indicava la companyia, que ha tingut sis logos diferents en els disset anys de vida. La nova imatge corporativa s'ha dissenyat tenint en compte la gran diversitat de formats de pantalla (des del rellotge fins al televisor) i serveis que tenen a l'abast els consumidors. Tot i que actualment té una facturació anual de més de 60.000 milions de dòlars, Google assegura que encara té molt camp per córrer i que el que veiem actualment és només “la punta de l'iceberg”.