Una avaria deixa sense cobertura durant dues setmanes els clients de Movistar a Dosrius
Una avaria a l'antena de Movistar ha deixat sense cobertura telefònica durant dues setmanes els abonats que aquesta companyia de mòbils té al nucli de Dosrius. Els tècnics de la companyia fa temps que han detectat l'avaria però encara treballen per reparar-la. Alguns dels perjudicats denuncien que, si bé no és el primer cop que passa, mai no s'havia allargat tant de temps la falta de cobertura. «Des de la clínica no podem trucar als mòbils i quan ho intentem la línia comunica tota l'estona; això ens causa problemes per accedir a determinats serveis com ara les ambulàncies», es queixava ahir Xavier Fernández, un dels clients de Movistar de Dosrius, que explicava que des que es va detectar la incidència ha anat trucant dia rere dia sense que ningú li hagi donat cap solució. «Paguem per un servei i et deixen penjat tants de dies; això no és just», es lamentava Fernàndez, que també criticava que cap responsable de la companyia hagi volgut donar la cara.
Queixes reiterades
L'alcalde de Dosrius, Josep Jo (PSC), admet que l'Ajuntament s'ha queixat moltes vegades i de manera reiterada del mal servei que ofereix l'empresa de telecomunicacions al municipi, on disposa de dues estacions base de telefonia mòbil, una al nucli de Canyamars i una altra a Dosrius. «Quan se n'espatlla una, ens queden descoberts i aleshores és quan comencen els problemes», lamenta l'alcalde, que també denuncia la deficient atenció al client que ofereix l'operadora. «Et van passant d'un operador a l'altre sense donar-te solucions», comenta Jo. En vista d'aquesta situació, l'Ajuntament va decidir canviar fa temps d'empresa per evitar les constants avaries i que, en lloc de Movistar, qui donés el servei telefònic fos una altra companyia.