Societat

Revifa l'incendi a la nau industrial de la Colònia Sedó d'Esparreguera i obliga a evacuar set famílies

21 dotacions dels Bombers treballen en l'extinció del foc

L'incendi a la nau indus­trial de la Colònia Sedó d'Espar­re­guera (Baix Llo­bre­gat) ha revi­fat de mati­nada i ha obli­gat a eva­cuar 7 famílies que viuen als vol­tants del recinte. Ha estat com a mesura pre­ven­tiva i per evi­tar pro­ble­mes amb el fum. Els afec­tats han aca­bat de pas­sar la nit a casa de fami­li­ars. Segons han infor­mat els Bom­bers de la Gene­ra­li­tat, pels vol­tants de la 01.37 hores d'aquest dimarts han rebut l'avís de la represa del foc a la nau indus­trial, ubi­cada al car­rer Tallers, número 10, de la Colònia Sedó. 21 dota­ci­ons de Bom­bers tre­ba­llen hores d'ara en l'extinció de les fla­mes, que s'han rei­ni­ciat a la pri­mera planta, escam­pant-se a les dues plan­tes supe­ri­ors i la coberta de la nau. El foc també han pas­sat al sos­tre de la nau que hi ha al cos­tat. No ha resul­tat ferida cap per­sona.

Ahir dilluns a la tarda ja s'havia decla­rat un pri­mer incendi en aquesta mateixa nau indus­trial de la Colònia Sedó. El foc afec­tava la segona planta del recinte –on hi havia emma­gat­ze­mats pro­duc­tes químics, segons les pri­me­res infor­ma­ci­ons- i havia dei­xat un tre­ba­lla­dor ferit amb cre­ma­des a les mans. 15 dota­ci­ons dels Bom­bers van tre­ba­llar per apa­gar les fla­mes, que van poder ser con­fi­na­des en poca estona i a les 20.21 hores s'havien donat per extin­gi­des. Pel que fa al ferit, va ser eva­cuat pel SEM (Sis­tema d'Emergències Mèdiques) a l'Hos­pi­tal Vall d'Hebron amb cre­ma­des a les dues mans.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.