Administracions

municipal

serveis

Dijous reobre la llar d’infants de Creixell amb nova empresa

L’Ajuntament ha rescindit el contracte amb l’anterior després de comprovar que no ha donat servei una setmana

La llar d’infants municipal de Creixell recuperarà, en principi, la normalitat a partir de dijous vinent. L’Ajuntament de Creixell ja ha fet efectiva la rescissió del contracte amb l’anterior adjudicatària, Privilege Class, i ha contractat d’urgència una nova empresa, Eulen, que assumirà la gestió de l’equipament a partir de dijous i fins a la finalització d’aquest curs. La nova empresa subrogarà els treballadors actuals de la llar d’infants que ho desitgin.

Amb aquest canvi, l’Ajuntament posa punt final al tancament a la pràctica de la llar d’infants des del 19 de maig passat. Llavors, els pares dels nens matriculats van decidir deixar de dur els infants a classe en solidaritat amb els treballadors de la llar d’infants, que no cobraven des del mes de febrer. L’alcalde de Creixell, Jordi Llopart, va explicar ahir que l’Ajuntament ha aprofitat aquesta situació per accelerar els tràmits de rescissió del contracte. “Hem pogut fer-ho en constatar que s’estava incomplint el contracte, ja que no s’havien cobert baixes ni es respectaven les ràtios; a més, l’empresa ens havia notificat que havia suspès el servei”, va detallar Llopart. La policia local va aixecar acta de la situació cada dia de la setmana passada. El canvi d’empresa no suposarà, però, el pagament dels salaris que l’anterior adjudicatària deu als seus treballadors, un pas que per l’Ajuntament requereix una ordre judicial. Amb vista al curs vinent, l’Ajuntament ja treballa en un nou concurs.

LA DATA

19.05.17
va ser el primer dia
que la llar va estar a la pràctica tancada, ja que els pares van deixar de dur-hi els nens.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.