Administracions

'Rentrada escolar' pels elegits

Els elegits municipals i el personal dels ajuntaments podran seguir cursos de català a partir del 5 d'octubre

El SIOC­CAT (Sin­di­cat Inter­co­mu­nal per la pro­moció de les llengües Occi­ta­nes i Cata­la­nes) que rea­grupa més d'un cen­te­nar dels muni­ci­pis de Cata­lu­nya Nord té , entre les seves pri­o­ri­tats, el conei­xe­ment del català per part els ele­gits i dels emple­ats dels ajun­ta­ments. Per segon any, els cur­sos de català des­ti­nats cap aquests per­so­nals tin­dran lloc a diver­sos punts de Cata­lu­nya Nord cada dime­cres a par­tir del 5 d'octu­bre. Els hora­ris seran de 18h30 a 20h00, tot i que es puguin nego­ciar en el marc de cada grup. Tin­dran lloc tot l'any esco­lar, excep­tu­ant les vacan­ces de Nadal, Pasqües i d'estiu.

Els set cen­tres de for­mació s'han repar­tit en el ter­ri­tori i són actu­al­ment situ­ats a Arles, Bol­quera, Cat­llar, Esta­gell, El Voló, Sant Genís de Fon­ta­nes i Tuïr.

Les ins­crip­ci­ons es podran fer fins al 26 de setem­bre. Els cur­sos són gratuïts.

Aquesta for­mació ha començat a l'abril 2015 en el marc d'un acord entre el SIOC­CAT i el CNFPT, orga­nisme esta­tal que ges­ti­ona la funció pública ter­ri­to­rial. El seu cost és assu­mit pel SIOC­CAT.

D'altra banda, el SIOC­CAT ha dema­nat als con­sells muni­ci­pal mem­bres de votar una deli­be­ració a favor de l'apel.​lació ' Occi­ta­nia- País català' de la nova regió admi­nis­tra­tiva.

www.​sioccat.​com

04 68 95 23 23

coor­di­na­tion@​sioccat.​com



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia