municipal
serveis
Manlleu té nou model d'atenció a la ciutadania
Centralitza en una única oficina la gestió dels tràmits amb l'Ajuntament
Manlleu es vol convertir en un model de referència pel que fa a l'atenció al ciutadà. Amb l'objectiu de ser “una administració oberta, àgil, de qualitat i que simplifica els tràmits”, l'Ajuntament de Manlleu disposa d'una oficina d'atenció ciutadana (OAC) a la primera planta de les dependències municipals on se centralitzaran totes les consultes i gestions que els veïns necessitin fer. Ahir a la tarda, l'alcalde de Manlleu, Àlex Garrido, junt amb M. Josep Palomar, regidora de Noves Tecnologies, Transparència i Atenció Ciutadana, i M. Carme Noguer, coordinadora de l'Àrea d'Organització, Persones i Administració Electrònica, van presentar l'OAC, que des de dilluns atén cada dia de 9 del matí a 2 del migdia i amplia horari amb les tardes (de 4 a 6) del dimarts, el dimecres i el dijous.
Amb aquesta oficina, segons Palomar, es donarà una atenció “més segura i eficient”, ja sigui de manera presencial, telemàtica o telefònica. L'espai d'atenció al públic s'ha remodelat i el taulell s'ha canviat per taules individuals. En total ara hi ha un equip de nou persones, formades expressament per poder resoldre qualsevol consulta. Aquest nou pas cap a la finestreta única suposa, segons l'alcalde, “un pas endavant molt substancial per a la ciutadania de Manlleu”. El 2015 la tramitació en línia amb l'Ajuntament va augmentar un 500%.