Infraestructures i serveis

Xarxa ferroviària

La venda en línia del tren de la Pobla creix del 60%

El nombre d'usuaris del servei de la línia Lleida-la Pobla de Segur de Ferrocarrils de la Generalitat augmenta progressivament. Del mes de juliol del 2016 ençà, quan FGC es va fer càrrec de la gestió integral de la línia, el bon acolliment per part del territori i la confiança en el nou servei han anat creixen, amb augments significatius d'usuaris durant els primers mesos de funcionament.

Un bon indicador d'aquesta tendència són les xifres de la venda de bitllets en línia mitjançant el web del servei. D'aquesta manera, entre el juliol i el desembre del 2016 van ser 372 els clients que van adquirir el seu bitllet per aquesta via. En el primer trimestre del 2017 ja són 597 els bitllets venuts en línia, fet que representa una alça del 60,48%. Els atractius turístics, culturals o de lleure que ofereix la línia per mitjà del Turistren dels Llacs afavoreix la venda de bitllets en línia de grups que adquireixen els títols directament en el seu punt d'origen.

A més de l'innovador sistema de venda de bitllets en línia, la línia Lleida-la Pobla s'ha caracteritzat els darrers mesos per incorporar solucions innovadores per l'operació del servei i el manteniment de les infraestructures. D'aquesta manera, es geolocalitzen en temps real la situació dels trens per satèl·lit o es fan inspeccions dels talussos i d'altres elements de la xarxa amb drons.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]