Infraestructures i serveis

SOCIETAT

Nou front comú català i valencià pel corredor mediterrani

El tram entre Castelló i Tarragona és una “baula fonamental” del corredor ferroviari del Mediterrani. Així ho van tornar a reivindicar ahir els representants de les institucions públiques de la Generalitat de Catalunya i la Valenciana, acadèmics, les patronals i els representants sindicals que van reunir-se a Vinaròs en el congrés Sense Castelló-Tarragona no hi ha corredor. El comissionat del Desenvolupament del Corredor del Mediterrani, Josep Vicent Boira, va reiterar ahir que la infraestructura és el “projecte estratègic més important de l’Estat espanyol” i que és “el moment de treballar intensament en el tram de Castelló-Tarragona”, que encara arrossega trams de via única i que està pendent de l’acabament de les obres per fer la doble via en tot el tram. Boira va insistir ahir que, al contrari del que es podria pensar, el corredor no s’oposa a les rodalies, perquè una millora en la infraestructura ferroviària “redundaria sempre” en una millora en totes les altres línies. Va posar l’exemple de València, on la construcció de més ramals per a mercaderies permetrà també millorar les rodalies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia