Torrent augmenta les places d'aparcament
El canvi de forma d'aparcar a alguns carrers aconsegueix un major volum i capacitat
L'Oficina de Mobilitat vol aconseguir solars per transformar-los en places d'aparcament
L'Ajuntament de Torrent ha posat en marxa un pla de mobilitat a fi d'estudiar l'augment de places d'aparcament a segons quins carrers de la vila. De fet, l'Oficina de Gestió de la Mobilitat inaugurada recentment, disposa de noves propostes per alguns carrers del poble i això ha possibilitat transformar les places dissenyades per aparcament en cordó, en aparcaments en bateria.
Aquest pla de mobilitat s'ha realitzat en alguns carrers torrentins i s'han aconseguit vora mig centenar de noves places per als vehicles. A més d'això hi ha en marxa una acció que permetrà adquirir solars pròxims al nucli urbà a fi d'habilitar-los en places d'aparcament i facilitar l'accés dels usuaris a la població.
Oblit dels aparcaments soterranis
Pere RossellAra ens surten els administradors de la vida municipals torrentina, amb un invent de reconversió de places d'aparcament en cordó a bateria, a fi de guanyar uns quants forats perquè es puga deixar la ferralla a nivell zero. Però, mentre s'ocupa la nova oficina de mobilitat en aquestes qüestions (que segurament hauran vist mitjançant les nombroses càmeres instal·lades a la vila) s'oblida la municipalitat torrentina, de potenciar l'aparcament existent a l'avinguda i no aconsegueix obrir una semblant instal·lació existent a la rodalia de l'estació del Metro Avinguda.
Es tracta d'una instal·lació que té nom i cognoms (Joan Carles I) i que segons sembla, ha estat venuda a una empresa privada sense adonar-se que la titularitat del subsol torrentí, no té més carta de propietat que el municipi i els seus habitants. Ara veurem com surt d'aquest embolic la jove alcaldessa de Torrent i el seu regidor de trànsit. A Europa procuren deixar els vehicles als aparcaments soterranis, mentre que a la ciutat més gran de l'Horta, sols pensen a fer més lloc en la superfície. Bé està la cosa!