S'aprova a Agullent l'ordenança reguladora del registre electrònic
El futur de l'administració municipal passa perquè els ciutadans puguen obtenir informació i conéixer els procediments que gestionen amb l'ajuntament des d'un terminal informàtic, sense necessitat de desplaçar-se físicament a la casa consistorial.
L'Ajuntament de la Vila d'Agullent ha posat una primera pedra en este sentit amb l'aprovació plenària de l'Ordenança Reguladora del Registre Electrònic. Un marc legal que pretén garantir els drets bàsics dels ciutadans i una adequada prestació del servei públic cap a estos.
L'ordenança aprovada a Agullent regula les actuacions i procediments administratius en què s'utilitzen tècniques i mitjans electrònics, informàtics i telemàtics. A efecte pràctic es tractarà de tindre a disposició dels usuaris un Registre d'Entrada obert tots els dies de l'any. Això sí, per a poder efectuar gestions, els interessats hauran de disposar d'un certificat electrònic reconegut.
A l'ordenança s'arrepleguen qüestions com el còmput de terminis dels registre electrònic per a la remissió i recepció de documents. Així si la recepció d'un document és en un dia no hàbil, per al registre s'entendrà produïda en la primera hora del primer dia hàbil següent.