Infraestructures i serveis

Sense telèfon a Sant Miquel de Campmajor

L’Ajuntament es queixa del mal servei de totes les companyies

Els abo­nats a Movis­tar del muni­cipi de Sant Miquel de Camp­ma­jor han estat dos dies sense ser­vei (ni telèfon fix, ni mòbil, ni inter­net) a causa d’una ava­ria. Com que no és el pri­mer cop que passa, l’Ajun­ta­ment ha expres­sat la seva indig­nació pel defi­ci­ent ser­vei que ofe­reix aquesta com­pa­nyia (una de les que tenen més abo­nats a Sant Miquel), però també pel que donen la resta d’empre­ses de tele­fo­nia.

Aquesta dar­rera ava­ria –ha expli­cat l’alcalde, Oriol Serrà– es va pro­duir quan una màquina des­bros­sa­dora que tre­ba­llava al voral de la car­re­tera va fer malbé la caixa de con­ne­xi­ons. “Estava posada al terra i com que la vege­tació l’havia anat cobrint, el maqui­nista no la va veure”, narra l’alcalde. Van haver de pas­sar dos dies abans no van detec­tar d’on venia el pro­blema i el solu­ci­o­nes­sin, hi afe­geix. Segons Serrà, la infra­es­truc­tura de Movis­tar al muni­cipi està força dete­ri­o­rada i es pro­du­ei­xen ava­ries molt sovint. “Els tècnics ho solu­ci­o­nen, però al cap d’un temps hi ha un inci­dent en un altre punt”, lamenta. La cober­tura tam­poc no és com­pleta perquè no hi ha prou ante­nes i les que hi ha, no estan situ­a­des als punts més adi­ents.

Serrà asse­gura que el con­sis­tori s’ha adreçat en dife­rents oca­si­ons a les com­pa­nyies i a la Gene­ra­li­tat, sense obte­nir resul­tats. “Com que som pocs abo­nats, no els surt a compte inver­tir aquí”, es queixa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.