Medi ambient

El Parc Natural de Xera - Sot de Xera organitza unes jornades mediambientals

Orga­nit­za­des pel Parc Natu­ral de Sot de Xera i amb el suport d ela Gene­ra­li­tat Valen­ci­ana, han estat fetes públi­ques les jor­na­des medi­am­bi­en­tals adreçades a un public gene­ral i fami­liar, que s'hi desen­vo­lu­pa­ran el cap de set­mana del 17 i 18 de juliol.

El pri­mer dia de les jor­na­des, hi ha pre­vis­tes diver­ses xar­ra­des col·loqui sobre el valor ecològic del Parc de Xera i Sot de Xera i la visió que s'ofe­reix des del seu inte­rior. En aquesta mateixa jor­nada, hi ha pre­vis­tos dos tallers mani­pu­la­tius per als més joves dels assis­tents, a les 12 i a les 17 hores res­pec­ti­va­ment.

En la ves­prada hi ha les xar­ra­des sobre el con­reu tra­di­ci­o­nal de Sot de Xera i la fauna piscícola del riu Sot/ Rea­ti­llo, totes dues impar­ti­des per per­so­nes alta­ment qua­li­fi­ca­des.

Per a diu­menge 18 de juliol, hi ha pre­vista una ruta guiada per conèixer la flora autòctona del Parc Natu­ral Xera - Sot de Xera. Una ruta de difi­cul­tat baixa i una cami­nada apro­xi­mada de poc més de tres quilòmetres i mig.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.