Medi ambient

Compromís per Paterna critica la retirada d'un ecoparc de la Canyada

La coalició alerta de la possible proliferació d'abocaments i escombraries d'obres domèstiques en qualsevol lloc per la manca de lloc específic per a dipositar-les

Com­promís, després de les quei­xes veïnals sobre la reti­rada del mini­e­co­parc de la Canyada, con­si­dera que aquest fet és un nou colp a la des­pro­tecció que pateix el medi ambi­ent en el poble de Paterna, ja que amb la seua des­a­pa­rició està pro­vo­cant-se direc­ta­ment que el Parc Natu­ral del Túria i zones periur­ba­nes vegen un aug­ment del seu dete­ri­o­ra­ment. Això és una nova mos­tra que, a l'hora de pri­o­rit­zar, el medi ambi­ent no és fona­men­tal per al Par­tit Popu­lar.

El regi­dor de Com­promís en Paterna, Juanma Ramón, explica que “vivim hores bai­xes en la cul­tura medi­am­bi­en­tal del muni­cipi, ja que ahir denunciàrem que des­a­pa­reix la Uni­tat Poli­cial de Medi Ambi­ent, a més de recor­dar que ja no hi ha Eco­parc en el poble, i hui ens tro­bem amb la supressió del mini­e­co­parc de la Canyada. Es veu que les ments pen­sants d'aquest equip de govern del Par­tit Popu­lar no han valo­rat la pos­si­ble pro­li­fe­ració d'abo­ca­ments i escom­bra­ries d'obres de les viven­des, que es dei­xa­ran ara en qual­se­vol lloc per la manca d'unes ins­tal·laci­ons ade­qua­des, com fins ara ho era el mini­e­co­parc”.

Ramón des­taca que “a este des­fi­caci cal afe­gir el mal­ba­ra­ta­ment energètic que con­tem­plen els pres­su­pos­tos muni­ci­pals de 2012, que prompte s'apro­va­ran defi­ni­ti­va­ment, i on per exem­ple la des­pesa en con­sum elèctric puja 1.721.650,83 € , un 127% més res­pecte a 2011”.

Tan­ma­teix, el regi­dor Ramón recorda que “encara està pen­dent que s'ela­bore un manual de bones pràcti­ques medi­am­bi­en­tals per a implan­tar un sis­tema de gestió medi­am­bi­en­tal en l'ajun­ta­ment, pro­posta de Com­promís feta via moció en octu­bre i que va comp­tar amb el con­sens de tots els grups polítics. Sem­bla que el medi ambi­ent només és una fer­ra­menta de màrque­ting tal i com ve demos­trant el PP en la seua pràctica habi­tual”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.