Caduca l'expedient de contribucions especials a la zona de Cal Sant Just, a Sant Llorenç d'Hortons

L'Ajuntament de Sant Llorenç d'Hortons ha declarat la caducitat de l'expedient de contribucions especials per als veïns de la zona de Cal Sant Just. Aquest expedient fa referència a un projecte d'adequació de l'enllumenat públic que els veïns no van acceptar a causa del preu. La proposta de l'Ajuntament tenia un pressupost de 275.000 euros i suposava un cost d'entre 1.700 i 3.000 euros per a alguns veïns. Davant d'aquesta situació, els veïns van buscar un projecte que tenia un cost de 200.000 euros menys, però el govern no el va acceptar. Ara, després de més d'un any de reunions, escrits i al·legacions davant l'Ajuntament per denunciar el que ells consideren que és una imposició d'unes contribucions especials; l'expedient ha caducat. Segons els veïns, el govern va decidir el 21 de setembre estimar algunes de les moltes al·legacions presentades pels veïns i declarar la caducitat de l'expedient administratiu.

Els veïns recorden que durant l'últim any han denunciat un munt d'irregularitats en el procediment administratiu, des de convocar un ple per desestimar les al·legacions, que va ser declarat posteriorment nul per total absència de formalitats; fins a intentar confondre els veïns tot exigint que triessin la manera de pagament de les contribucions abans de resoldre els recursos presentats. El 7 de setembre, l'Ajuntament va passar una comunicació dient que les obres començarien el 15 de setembre, quan ja era conegut que l'expedient administratiu havia caducat.

Malgrat tot això, segons els veïns, la unió dels afectats, alhora, ha donat els seus fruits, ja que el govern ha comprovat que estaven disposats a defensar els seus drets per la via judicial, si hagués estat necessari.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.