Infraestructures

Sáez porta un debat global sobre l'N-260 a la comissió de Foment

El dipu­tat gironí del PSC al Congrés, Àlex Sáez, ha pre­sen­tat una pro­po­sició no de llei sobre l'N-260 amb la intenció que la comissió de Foment debati tot el tram gironí d'aquesta car­re­tera, cone­guda com a eix piri­nenc, que acu­mula anys d'incom­pli­ments d'inver­si­ons, per fixar amb el con­sens de tots els grups quins són els tre­balls més pri­o­ri­ta­ris.

Sáez reco­neix que en època de con­tenció com l'actual pot­ser no es poden exe­cu­tar pro­jec­tes tan cos­to­sos com el túnel de Toses, però con­si­dera que l'Estat “no té excusa” per no actuar “de manera imme­di­ata” per millo­rar el tram entre Port­bou i la fron­tera fran­cesa, que “en els incen­dis del 2012 es va demos­trar que és una via alter­na­tiva a l'N-II i l'AP-7 d'entrada i sor­tida a l'Estat”, i també per coor­di­nar-se amb la Gene­ra­li­tat per fer el seu tram de la vari­ant d'Olot.

El dipu­tat gironí, a més, reclama el des­do­bla­ment entre Besalú i Figue­res, que con­si­dera que “no és tan pri­o­ri­tari”, però que “un cop fet el tram d'Olot a Besalú té sen­tit que con­tinuï”, i també de les diver­ses vari­ants urba­nes del Ripollès: les de Sant Joan de les Aba­des­ses, Ripoll i Ribes de Fre­ser.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia