Necrològiques

Mn. Pere Hugas

Mn. Pere Hugas i Oli­ve­ras va néixer a Jafre el 12 de setem­bre del 1925. Va fer els estu­dis eclesiàstics al semi­nari de Girona. Va ser orde­nat pre­vere l’1 de juliol del 1951 a l’església de Sant Esteve del mones­tir de Banyo­les. Va exer­cir el minis­teri pres­bi­te­ral com a vicari de Cassà de la Selva. El 1952 com a regent de Beget i Roca­bruna.

El 1954 va ser nome­nat ecònom de Pujals dels Cava­llers i Pujals dels Page­sos fins al 1956, quan va ser nome­nat rec­tor de Julià. El 1967 va ser escrit a Breda i nome­nat ecònom de Gri­ons i un any més tard, regent de Via­brea.

L’any 1976 va rebre el nome­na­ment d’ecònom de Santa Cris­tina d’Aro i encar­re­gat de Romanyà de la Selva i Sant Cebrià dels Alls. Des de l’any 1978 fins al 1981 va ser arxi­preste de l’arxi­pres­tat de la vall d’Aro. Des del 1984 fins al 1995 va ser nome­nat rec­tor de Santa Cris­tina d’Aro, Romanyà de la Selva i Sant Cebrià dels Alls i el 1993, també de Solius.

L’any 1995 va ser nome­nat rec­tor de Sant Martí d’Empúries, ser­vei que va exer­cir fins a l’any 2014, quan es va jubi­lar. Resi­dia a la residència sacer­do­tal Bisbe Sivi­lla de Girona, on va morir ahir, dis­sabte.

L’enter­ra­ment tindrà lloc demà, dilluns, a les qua­tre de la tarda, a Jafre.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia