Versió musculada
Molt útils dins la ciutat, hi ha maxiescúters que fora de nuclis urbans queden condicionats per la falta de poder motriu. Per això, Kymco ha dotat d'un motor competitiu un dels seus models més reconeguts
Consolidada en el mercat amb productes basats en les premisses de prestacions i bona qualitat a un preu força contingut, a Kymco només li faltava arrodonir algun cercle dins la seva gamma d'escúters. D'aquest plantejament ha sortit el germà gran del Super Dink, que en la versió de 125 cc té el beneplàcit del gran públic i ara, amb el motor de 299 cc, respon als objectius d'ús que se li presumeixen a un maxiescúter.
Visualment, el Super Dink 300i és calcat del seu germà petit. Té un carenat d'allò més voluminós i protector, i una part frontal agressiva i dotada d'una pantalla acoblada de forma flotant, perfecte en desplaçaments fora de la ciutat. I en la no menys vistosa zona posterior hi ha un cofre on hi caben més que dos cascos integrals; subjeccions per al passatger i un seient d'allò més còmode, amb doble recolzament lumbar. Amb la plataforma plana per als peus i una posició de conducció molt natural (gràcies als ajustaments de les manetes de frens regulables, procedents de l'Xciting de 500 cc), es disposa d'un vehicle idoni per circular amb solvència dins i fora de la ciutat.
Complet en tots els sentits
Si la carrosseria del Kymco Super Dink 300i és d'allò més aconseguida, la part de cicle no queda curta. Els seus punts forts són la bona estabilitat a alta velocitat i la bona maniobrabilitat que dispensa dins la ciutat, on, malgrat un volum no massa contingut, es mou amb gran soltesa. Això és fruit del bon treball realitzat en el xassís, bastant rígid i dotat de suspensions molt fermes, que, tot sigui dit, potser es noten un pèl seques sobre asfalt en males condicions.
Dels frens, el millor és el tacte i la suavitat. El posterior és més poderós, cosa que es troba a faltar un xic en el davanter en circulació per vies interurbanes. La roda del davant trepitja amb una solvència més que contrastada i permet entrar en els revolts amb una seguretat total. I gràcies a l'extraordinària llargada i al baix centre de gravetat, la conducció del Super Dink 300i a velocitats elevades és molt correcta, fins i tot amb dues persones al cim.
Però si per alguna cosa destaca aquest maxiescúter és pel rendiment del motor. Un propulsor en què s'ha treballat a fons amb vista a la durabilitat, que disposa d'injecció electrònica Keihin i rendeix 30 CV i 33,9 Nm. A la vista d'aquests valors no és estrany, doncs, que aquest Kymco sigui dels maxiescúters més ràpids en la sortida dels semàfors. Accelera amb fermesa en tot el règim de revolucions i en velocitat punta sobrepassa els 140 km/h.
Potent però suau
L'increment de potència resultat de l'augment de cubicatge no ha revertit en una major remor del motor, sinó al contrari. Gràcies a la injecció electrònica i el sistema 3MA de Synerject, el Super Dink 300i combina gran potència amb una magnífica suavitat.
Gran visibilitat
A banda de ser molt bonica i d'aportar un toc diferencial a aquest maxiescúter, la doble òptica frontal ofereix una visibilitat nocturna imponent. A més, amb els LED que envolten l'òptica gran, la presència d'aquest Kymco no passa inadvertida als altres usuaris de la via.
Sempre còmode
El doble recolzament lumbar del seient, la baixa incidència acústica del motor i l'extraordinària aerodinàmica converteixen el Super Dink 300i en un maxiescúter molt còmode, tant dins la ciutat com fora. Tot plegat es nota sobretot quan es circula a bon ritme en carretera.