Sense - Avui

Ferran Adrià serà nomenat doctor 'honoris causa' per la UB

Universitat

La Uni­ver­si­tat de Bar­ce­lona (UB) inves­tirà Fer­ran Adrià com a doc­tor hono­ris causa.

El cui­ner català ha dit que "aquest gest de la UB és la cire­reta per al reco­nei­xe­ment cul­tu­ral de la cuina".

La facul­tat de Química va pro­po­sar la seva inves­ti­dura a la qual han donat suport la resta de facul­tats. Adrià explica que "aquest és un pas més per acon­se­guir que la gas­tro­no­mia sigui una dis­ci­plina uni­ver­sitària que se suma a altres com la Càtedra Fer­ran Adrià de la Uni­ver­si­tat Camilo José Cela de Madrid.

L'acte d'inves­ti­dura es farà el pro­per 17 de desem­bre. Adrià subrat­lla que "és una aposta" molt impor­tant de la UB perquè és la pri­mera vegada que es dóna un hono­ris causa a un cui­ner.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.