Necrològiques

Carles Milla

Va morir dimarts passat en l'accident d'avió de l'Airbus 320 de Germanwings

Els treballadors de Mimasa volem expressar el nostre més sentit condol a la família d'en Carles, en aquests moments impossible de suportar. Estem al seu costat, plorant junts, enyorant-lo a cada instant. També volem agrair les mostres de suport que han arribat a Mimasa aquests dies. Milers de correus, trucades, missatges... cadascuna un alè, una empenta que ens ajuda a aixecar el cap, ni que sigui un instant. Les anem transmetent a la família, que també les agraeix de tot cor.

En Carles estava involucrat en una multitud de projectes, en tots, s'hi esforçava al màxim. Però la seva gran passió era Mimasa, una empresa fundada i aixecada pels seus pares, en Joan i la Rosa, amb grans esforços i sacrificis. En Carles en va fer la seva vida i la va anar modelant fins que la va convertir en un fidel reflex de la seva personalitat. Esforç incansable, passió per la feina ben feta i, per damunt de tot, amistat incondicional. Són tres puntals que defineixen en Carles, tres puntals, marcats a foc a cada racó de l'empresa, a cada decisió presa i que l'han dut on és avui.

El buit que deixa en els nostres cors és tan gran, tan profund que no el podrem tapar mai. Ens quedarà a dins per sempre. Tampoc podrem tapar el buit que ha deixat a Mimasa. Treballador incansable, tenia hores per arribar a tot arreu, com un malabarista. No li queia mai cap pilota, fos gran o petita. Ho delegava tot però ens acompanyava sempre. Quan no sabíem què fer el trucàvem: Carles, què fem amb això? Sempre tenia una idea apunt per saltar l'obstacle i seguir endavant. Ara voldríem trucar-li, segur que trobaria una solució inclús per a aquest obstacle que tenim davant ara mateix.

En Carles, però, també ens deixa un llegat, del qual estava molt orgullós, i del qual tots els que el vam conèixer som dipositaris i responsables: una empresa solvent, un equip cohesionat, una estratègia clara i una xarxa mundial d'amics i companys de professió que admiraven en Carles i la seva empresa.

Així doncs, dijous al matí, ben d'hora, com feia ell, 50 homes i dones vam fer el cor fort, vam agafar les eines i ens hi vam posar de nou. Empassant-nos les llàgrimes, serrant les dents. Li devem a en Carles, per tot el que ens ha regalat, per tot el que ens ha deixat. Ell tenia molt clar on podia arribar Mimasa. Nosaltres demostrarem que tenia raó.

En Carles sempre deia que el nom de Mimasa està format pels seus dos cognoms i, per tant, tot allò que portés la marca impresa duia el seu nom. Per això el preocupava, per damunt de tot, que tothom quedés satisfet i en pogués parlar bé, costés el que costés. Aquesta serà, a partir d'ara, la nostra obsessió.

També aprofitem aquestes línies per transmetre el nostre condol a les empreses del nostre voltant que també s'han vist colpits per la pèrdua d'éssers estimats en aquell fatídic vol a Düsseldorf. A totes les famílies, amics, que també pateixen el mateix dolor, el nostre cor és amb vosaltres.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia