Sense rivals

Ducati havia proclamat la seva intenció d'enlluernar amb la Multistrada 1200. I ho ha fet, i amb escreix, ja que ha aconseguit el guardó a la millor moto presentada el mes passat al Saló de Milà. Fent un cop d'ull a aquesta poderosa trail, destaca el propulsor descaradament potent, una part de cicle capaç de superar qualsevol límit, i determinats enginys per fer d'allò més agradables els llargs desplaçaments amb acompanyant.

Però això no és tot, perquè la Ducati Multistrada 1200 disposa de tres mapes d'injecció diferents i vuit nivells de control de tracció. I també d'unes suspensions Öhlins d'altíssima qualitat i complementades amb el nou sistema de suspensió electrònica Ducati (DES), que permet escollir entre quatre modes d'utilització: Sport, Touring, Urban i Enduro.

A banda de la seva extrema bellesa i el seu gran poder d'atracció, altres propietats d'aquesta Multistrada 1200 són el seu baix pes (189 quilos) i el motor de 1.198 cc Testastretta. Aquest propulsor de nova generació rendeix una potència de 150 CV, té els orígens en el campionat del món de Superbikes i ha estat dosificat i suavitzat pels enginyers de la marca italiana per respondre d'una manera suau i progressiva.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.