Plantejament encertat

L'actualització que Mitsubishi ha aplicat a l'Outlander no es limita només a qüestions estètiques. Ara la versió d'accés és de gasolina i la superior s'adiu més amb les preferències del públic europeu

El fron­tal amb l'enorme gra­e­lla de refri­ge­ració tipus Jet Figh­ter, que Mit­su­bishi va apli­cant a tots els seus models, és el prin­ci­pal dis­tin­tiu extern del nou Out­lan­der. En la posada al dia d'aquest SUV, el plan­te­ja­ment va diri­git tant a rea­jus­tar els preus com a inten­tar satis­fer més les pre­ferències del públic euro­peu. Això explica que s'hagi subs­tituït el motor 2.4 de gaso­lina (170 CV) pel més sobri 2.0 de 140 CV, que amb tracció a l'eix davan­ter, canvi de cinc mar­xes, cinc pla­ces i un preu de 25.400 euros, esdevé la versió d'accés.

Per als que seguei­xin pre­fe­rint els motors tur­bodièsel, Mit­su­bishi manté els 2.0 i 2.2 DI-D, tots dos amb canvi manual de sis mar­xes i tracció total All Wheel Con­trol (AWC), amb blo­catge del dife­ren­cial cen­tral, que tant intervé automàtica­ment com a sol·lici­tud del con­duc­tor. Igual que el pro­pul­sor de gaso­lina, el 2.0 DI-D està dis­po­ni­ble en versió única (Cha­llenge) i cinc pla­ces (30.450 euros). Als que s'esti­men més els avan­tat­ges de poder dis­po­sar de tres files de seients, Mit­su­bishi els reserva el motor 2.2 DI-D amb injecció com­mon rail, turbo de geo­me­tria vari­a­ble i canvi manual (33.950 euros), o bé l'automàtic seqüencial TC-SST, amb doble embra­gatge, palan­ques al volant i dos modes de gestió: nor­mal i sport. El sis­tema TC-SST és la prin­ci­pal apor­tació tec­nològica al nou Out­lan­der, ate­nent que la com­bi­nació entre motor tur­bodièsel i canvi automàtic té cada cop més adep­tes.

L'Out­lan­der 2.2 DI-D automàtic té dues defi­ni­ci­ons d'equi­pa­ment, Motion (35.450 euros) i Kai­teki, que per 2.000 euros més dis­posa de sos­tre solar elèctric, tapis­se­ria de cuir i seients davan­ters cale­fac­ta­bles. Tots els nous Out­lan­der tenen, de sèrie, un ampli assor­ti­ment d'air­bags, con­trol d'esta­bi­li­tat, sen­sors de pluja i encesa automàtica dels llums i cli­ma­tit­za­dor. Les ver­si­ons 2.2 DI-D hi afe­gei­xen fars de xenó dual, llums davan­ters adap­ta­tius i Blu­e­to­oth.

MOTORS DE GASOIL: 2.0 DI-D. 1.968 cc. 140 CV i 310 Nm. Consum: 6,8 l/100 km. Emissions CO2: 180 g/km. 2.2 DI-D. 2.179 cc. 156 CV i 380 Nm. Consum: 7,0 l/100 km. Emissions CO2: 192 g/km (automàtic). MOTOR DE GASOLINA: 2.0 MIVEC. 1.998 cc. 147 CV i 199 Nm. Consum: 8,0 l/ 100 km. Emissions CO2: 189 g/km. SUSPENSIONS: McPherson / Multi-link. FRENS: Discos ventilats de 294 mm / Discos sòlids de 302 mm. LLARGADA, AMPLADA I ALTURA: 4,665/1,800/1,720 m. PREUS: De 25.400 euros (2.0 MIVEC) a 37.450 euros (2.2 DI-D Kaiteki).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.