Viatgera amb esperit aventurer
Els amants dels llargs viatges en tot tipus de condicions i terrenys trobaran en aquesta versió de la BMW F 800 GS una magnífica resposta a les seves exigències
El lideratge de BMW en el segment mitjà de les motos orientades a la conducció tot terreny és tota una garantia de les capacitats que ofereix l'F 800 GS Adventure. Una moto que pel seu caràcter mixt la marca alemanya dirigeix als amants dels llargs desplaçaments sense haver de patir pels canvis de superfície entre asfalt i terra o pels obstacles que puguin sorgir en determinades condicions off road.
Disponible en colors sorra mat o vermell racing, aquesta Adventure comparteix xassís i motor boxer multivàlvules amb l'F 800 GS, respecte de la qual pesa 15 quilos més en ordre de marxa i és 1.300 euros més cara. El propulsor pot accelerar de 0 a 100 km/h en només 4,1 segons i superar els 190 km/h. I qui es conformi amb menys pot demanar limitar la potència a 48 CV i podrà conduir aquesta moto amb el carnet A2.
Atesa la vocació viatgera de l'Adventure, s'hi ha incrementat el dipòsit de combustible fins a 24 litres (8 més), la qual cosa representa allargar la seva autonomia un centenar llarg de quilòmetres. I com a conseqüència d'aquest increment de pes, el subxassís posterior ha estat reforçat. El seient és més confortable que el de l'F 800 GS i queda un centímetre més alt. Massa alt? Cap problema, opcionalment es pot demanar el que queda 3 cm més baix.
La cúpula té una mida gran per protegir bé el conductor de l'aire i la intempèrie. El pedal del fre és reforçat i ajustable i el conductor també disposa d'estreps més amples, tipus enduro. I pel que fa a opcions i accessoris disponibles des de fàbrica, la llista és molt llarga.
Líder en seguretat
La BMW F 800 GS Adventure reforça de sèrie l'equip de frenada amb el sistema ABS. També en el capítol de la seguretat, pot contenir opcionalment control automàtic d'estabilitat (ASC) i sistema d'ajustament electrònic de la suspensió (ESA). L'ASC inclou una nova funció de conducció enduro, la qual cosa permet al conductor augmentar el límit de derrapatge admès pels dispositius electrònics en conducció fora de l'asfalt.