Canals

Viatgera amb esperit aventurer

Els amants dels llargs viatges en tot tipus de condicions i terrenys trobaran en aquesta versió de la BMW F 800 GS una magnífica resposta a les seves exigències

El lide­ratge de BMW en el seg­ment mitjà de les motos ori­en­ta­des a la con­ducció tot ter­reny és tota una garan­tia de les capa­ci­tats que ofe­reix l'F 800 GS Adven­ture. Una moto que pel seu caràcter mixt la marca ale­ma­nya diri­geix als amants dels llargs des­plaçaments sense haver de patir pels can­vis de superfície entre asfalt i terra o pels obs­ta­cles que puguin sor­gir en deter­mi­na­des con­di­ci­ons off road.

Dis­po­ni­ble en colors sorra mat o ver­mell racing, aquesta Adven­ture com­par­teix xassís i motor boxer mul­tivàlvu­les amb l'F 800 GS, res­pecte de la qual pesa 15 qui­los més en ordre de marxa i és 1.300 euros més cara. El pro­pul­sor pot acce­le­rar de 0 a 100 km/h en només 4,1 segons i superar els 190 km/h. I qui es con­formi amb menys pot dema­nar limi­tar la potència a 48 CV i podrà con­duir aquesta moto amb el car­net A2.

Atesa la vocació viat­gera de l'Adven­ture, s'hi ha incre­men­tat el dipòsit de com­bus­ti­ble fins a 24 litres (8 més), la qual cosa repre­senta allar­gar la seva auto­no­mia un cen­te­nar llarg de quilòmetres. I com a con­seqüència d'aquest incre­ment de pes, el sub­xassís poste­rior ha estat reforçat. El seient és més con­for­ta­ble que el de l'F 800 GS i queda un centímetre més alt. Massa alt? Cap pro­blema, opci­o­nal­ment es pot dema­nar el que queda 3 cm més baix.

La cúpula té una mida gran per pro­te­gir bé el con­duc­tor de l'aire i la intempèrie. El pedal del fre és reforçat i ajus­ta­ble i el con­duc­tor també dis­posa d'estreps més amples, tipus enduro. I pel que fa a opci­ons i acces­so­ris dis­po­ni­bles des de fàbrica, la llista és molt llarga.

MOTOR: Bicilíndric. 798 cc. 4 temps. POTÈNCIA: 85 CV a 7.500 rpm. PARELL: 83 Nm a 5.750 rpm. ALIMENTACIÓ: Injecció electrònica. ENGEGADA: Elèctrica. CANVI: 6 marxes. XASSÍS: Tubular, d'acer. SUSPENSIONS: Forquilla invertida 43 mm / Basculant de doble braç. FRENS: Doble disc 300 mm / Disc 265 mm. LLARGADA: 2,305 m. ALTURA DEL SEIENT: 0,890 m. PES: 229 kg. PREU: 12.050 euros. WEB: www.bmw-motorrad.es.

Líder en seguretat

La BMW F 800 GS Adventure reforça de sèrie l'equip de frenada amb el sistema ABS. També en el capítol de la seguretat, pot contenir opcionalment control automàtic d'estabilitat (ASC) i sistema d'ajustament electrònic de la suspensió (ESA). L'ASC inclou una nova funció de conducció enduro, la qual cosa permet al conductor augmentar el límit de derrapatge admès pels dispositius electrònics en conducció fora de l'asfalt.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.