Canals

Kawasaki Z800, quina fera!

Canvi radi­cal en la nis­saga Z de Kawa­saki. I és que els dis­se­nya­dors de la Z800 han tin­gut tota la lli­ber­tat a l'hora de dis­se­nyar el motor i el xassís i dife­ren­ciar-la de la seva ante­ces­sora, la popu­lar Z750. Només cal fixar-se en la part fron­tal per per­ce­bre inequívoca­ment un espe­rit agres­siu que es manté tant en la visió late­ral com en l'estreta cua. El motor, de qua­tre cilin­dres i 806 cc, dis­posa d'un nou sis­tema d'injecció electrònica l'efecte del qual es nota en tota la corba de potència, men­tre que tant l'admissió com l'esca­pa­ment des­pla­cen cap avall la zona de parell màxim, amb els bene­fi­cis que això com­porta en faci­li­tat de con­ducció. El xassís agafa com a referència el de la Z750R, al qual se li ha aco­blat un sub­xassís d'alu­mini que, entre altres coses, ha permès reduir l'amplada del bas­ti­dor i gua­nyar més rigi­desa. L'amor­ti­dor poste­rior ha can­viat de posició i els dis­cos de fre tenen un centímetre més de diàmetre.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.