Prototip experimental del Ford Fiesta amb dos motors elèctrics
Ford Motor Company i Schaeffler, soci tecnològic alemany de la marca americana, han presentat el prototip eWheel Drive, basat en el Fiesta, impulsat únicament per dos motors elèctrics, un en cadascuna de les rodes posteriors formant part d'un mateix nucli amb el fre i el sistema de refrigeració. Com que aquest sistema allibera completament l'espai que ocupen el motor i la transmissió, aquest prototip del Fiesta podria ser l'avanç d'un vehicle elèctric de quatre places i de llargada molt inferior a l'habitual. A més, el disseny de la direcció de l'eWheel Drive permet el desplaçament lateral, la qual cosa facilitaria al màxim l'aparcament.
Ford Motor Company i Schaeffler, soci tecnològic alemany de la marca americana, han presentat el prototip eWheel Drive, basat en el Fiesta, impulsat únicament per dos motors elèctrics, un en cadascuna de les rodes posteriors formant part d'un mateix nucli amb el fre i el sistema de refrigeració. Com que aquest sistema allibera completament l'espai que ocupen el motor i la transmissió, aquest prototip del Fiesta podria ser l'avanç d'un vehicle elèctric de quatre places i de llargada molt inferior a l'habitual. A més, el disseny de la direcció de l'eWheel Drive permet el desplaçament lateral, la qual cosa facilitaria al màxim l'aparcament.