Canals

Prototip experimental del Ford Fiesta amb dos motors elèctrics

Ford Motor Com­pany i Scha­ef­fler, soci tec­nològic ale­many de la marca ame­ri­cana, han pre­sen­tat el pro­to­tip eWheel Drive, basat en el Fiesta, impul­sat única­ment per dos motors elèctrics, un en cadas­cuna de les rodes poste­ri­ors for­mant part d'un mateix nucli amb el fre i el sis­tema de refri­ge­ració. Com que aquest sis­tema alli­bera com­ple­ta­ment l'espai que ocu­pen el motor i la trans­missió, aquest pro­to­tip del Fiesta podria ser l'avanç d'un vehi­cle elèctric de qua­tre pla­ces i de llar­gada molt infe­rior a l'habi­tual. A més, el dis­seny de la direcció de l'eWheel Drive per­met el des­plaçament late­ral, la qual cosa faci­li­ta­ria al màxim l'apar­ca­ment.

Ford Motor Com­pany i Scha­ef­fler, soci tec­nològic ale­many de la marca ame­ri­cana, han pre­sen­tat el pro­to­tip eWheel Drive, basat en el Fiesta, impul­sat única­ment per dos motors elèctrics, un en cadas­cuna de les rodes poste­ri­ors for­mant part d'un mateix nucli amb el fre i el sis­tema de refri­ge­ració. Com que aquest sis­tema alli­bera com­ple­ta­ment l'espai que ocu­pen el motor i la trans­missió, aquest pro­to­tip del Fiesta podria ser l'avanç d'un vehi­cle elèctric de qua­tre pla­ces i de llar­gada molt infe­rior a l'habi­tual. A més, el dis­seny de la direcció de l'eWheel Drive per­met el des­plaçament late­ral, la qual cosa faci­li­ta­ria al màxim l'apar­ca­ment.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.