Comunicació

El ’30 minuts’ explora les claus de l’èxit dels ’youtubers’

Auronplay, Celopan, Dulceida, Mikeltube, Jordi Wild i Wismichu participen al documental ’Youtubers: els nous ídols’, d’Esther Llauradó i Víctor Díaz

El reportatge s’emet aquest diumenge a les 21.55 hores a TV3

El programa 30 minuts aborda aquest diumenge (TV3, 21.55 hores) el fenomen dels youtubers, les noves estrelles de la comunicació que fascinen adolescents i nens.

El documental Youtubers: els nous ídols, d’Esther Llauradó i Víctor Díaz, explora quina és la clau de l’èxit d’aquests joves que, amb vídeos realitzats amb pocs mitjans i des de casa seva, aconsegueixen a YouTube audiències que les televisions no s’atreveixen a somiar.

Els actes amb youtubers com a protagonistes se succeeixen i arrosseguen multituds. Els persegueixen els fans, omplen estadis, esgoten llibres, els busquen els anunciants.... són l’star system de “la tele” dels joves.

El fenomen suposa una esquerda generacional i comunicativa, una nova manera d’entretenir-se que molts adults ignoren o no entenen.

Al reportatge hi participen els youtubers Auronplay (5.700.000 subscriptors), Celopan (2.050.000), Dulceida (1.260.000), Mikeltube (365.000), Jordi Wild (El rincón de Giorgio, 6.600.000 subscriptors) i Wismichu (5.780.000).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia