Empresaris del polígon s'exclamen al director de Telefònica, en un acte públic a Valls, del servei deficient d'internet

Usuaris d'internet al municipi de Puigpelat també li van fer arribar les seves queixes

Faura va parlar d'Internet, una eina de transformació i va assegurar que durant el 2010 la companyia «té el projecte de donar cobertura als mòbils de tercera generació a tota la zona de l'Alt Camp amb una velocitat de 7,2 megabytes». Kim Faura, que també va emfasitzar en la rapidesa amb què es produeixen els canvis tecnològics i l'ús cada cop més habitual dels mitjans digitals, va citar com a dada anecdòtica que la informació que diàriament generen els internautes equival a 35.000 arbres.

Al final de la seva intervenció Kim Faura va escoltar les queixes del col·lectiu d'empresaris del polígon industrial de Valls. El seu representant va explicar: «El noranta-cinc per cent dels tres-cents empresaris que som experimentem una gran frustració perquè hem contractat un servei de 6 megabytes i en realitat en rebem tan sols un i això ens desencadena penalitzacions degut a l'incompliment de compromisos». El portaveu dels empresaris també va assegurar: «És habitual la ineficàcia del servei d'atenció al client.»

Alguns veïns del municipi de Puigpelat també van exclamar-se pels problemes amb internet o les avaries amb la línia fixa en dies de pluja. Les deficiències van ser corroborades per un integrant de l'Ajuntament de Puigpelat, que va lliurar una carta al mateix Kim Faura demanant amb caràcter urgent la millora de la qualitat i l'eficàcia del servei de telefonia.

El director de Telefònica van prendre'n nota i va comprometre's a resoldre durant aquest 2010 les deficiències que se li havien exposat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.