zàping

Desterrats per l'audiència, no per la polèmica

Darrerament en el món televisiu espanyol s'està demostrant que el mercat no sempre compra allò més polèmic, sinó més aviat al contrari. L'argument aquell tan gastat que si existeixen determinats tipus de programes és perquè la gent ho vol, es comença a desmuntar. A vegades l'espai més criticat, el que més queixes i denúncies acumula, no és un programa d'èxit –tot i que les expectatives inicials de la cadena potser fossin molt altes–, sinó un espai que es desinfla ràpidament i que acaba relegat, amagat en la graella. Dos casos molt recents són Generación Ni-Ni de La Sexta –que ara s'emetrà els divendres a mitjanit– i I love Escassi de Tele 5 –que ja s'emet els dijous a la matinada–, i un cas més antic seria La caja, també de Tele 5, tot i que en aquest cas no va ser mai un programa de l'horari de màxima audiència ni tan promocionat com els dos casos recents. Que ningú s'equivoqui ni es confongui, però. Mai es desterra cap programa a franges poc competitives perquè hagin prosperat les peticions i exigències de supressió o endarreriment d'horari d'associacions, entitats o ciutadans; sempre és únicament i exclusivament per qüestions d'índexs d'audiència.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.