Comunicació

Romà aposta per “refundar” la CCMA i convertir-la en una “corporació de continguts”

La futura presidenta de l’ens reclama “mesures immediates” per actualitzar els mitjans i un pressupost adient

La candidata a presidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Rosa Romà, ha assegurat aquest dilluns que cal “refundar” la institució per convertir-la en una “corporació de continguts”. En una intervenció a la Comissió d’Afers Institucionals del Parlament, Romà ha afirmat que cal passar d’una concepció de “mitjans de comunicació verticals” a una visió “omnicanal amb continguts disponibles en tots els suports”. La futura presidenta ha demanat prendre “mesures immediates” per actualitzar els mitjans públics amb una nova visió estratègica que els rellanci. També ha demanat revertir la cronificació en la davallada d’ingressos, un pressupost “necessari” per acomplir la missió de servei públic i un horitzó estratègic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia