Comunicació

Josep Cuní deixarà el matinal de SER Catalunya quan acabi la temporada

Fonts de l’emissora han explicat que el periodista ha decidit plegar de forma voluntària

El periodista Josep Cuní no continuarà al capdavant del magazín matinal de SER Catalunya la propera temporada, segons han confirmat fonts de l’emissora a l’ACN.

Les mateixes fonts han explicat que el popular periodista ha decidit plegar de forma voluntària a final de temporada, aquest juliol.

La cadena anunciarà properament la programació de la següent temporada, que ja no comptarà amb Cuní a la franja del matí.

El comunicador ha liderat magazins matinals a Catalunya Ràdio, Com Ràdio, Ona Catalana, TV3 i Ser Catalunya. En l’últim EGM, ‘Aquí, amb Josep Cuní’ havia aconseguit 45.000 oients.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Bad Gyal protagonitzarà la campanya d’estiu d’Estrella Damm

barcelona

La CCMA celebra que s’ha duplicat el consum de vídeo a les seves xarxes

Barcelona

TV3 celebra els 40 anys amb cares conegudes

BARCELONA
FOTOPERIODISME

La mirada fotogràfica de Manel Lladó es conservarà a INSPAI

Girona

La jutge imputa els humoristes de TV3 pel gag sobre la Verge del Rocío

BARCELONA
Música

La sueca Loreen surt com a favorita al festival d’Eurovisió

barcelona

Pas endavant de l’Eurocambra per regular la intel·ligència artificial

Barcelona

Un jutjat investiga el gag de TV3 de la Verge del Rocío per escarni als sentiments religiosos

BARCELONA
COMUNICACIÓ

Mor Juan Antonio Lozano, director de l’antic diari ‘Manresa’