Comunicació

televisió

Netflix perd un milió d’usuaris a Espanya en el primer trimestre de l’any

La plataforma va aplicar una nova gestió d’usuaris que limita els comptes compartits

Netflix ha perdut un milió d’usuaris a Espanya en el primer trimestre de l’any, segons l’últim estudi Entertainment on Demand de Kantar Worldpanel.

Aquesta és una resposta de l’audiència de Netflix després que la plataforma apliqués el mes de febrer una nova gestió d’usuaris que limitava els comptes compartits.

Una altra xifra de l’estudi indica que el 4% de les llars espanyoles va contractar un nou servei de vídeo a la carta amb subscripció en els darrers tres mesos amb Amazon Prime Video representant el 34% de totes les noves subscripcions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

L’administrador concursal ordena tancar 8tv

barcelona
Comunicació

RaholaFoto 2023, les millors fotos de l’any

Girona
SOCIETAT

Dol per la mort als 57 anys del conegut editor gironí Lluís Coll

FRANCESC PICART
PRESENTADOR DEL PROGRAMA LA PRINCIPAL DE QUART

“La sardana no està a cures intensives, però gairebé”

QUART

Reobriran les delegacions de TV3 i Catalunya Ràdio a Perpinyà

Barcelona
comunicació

Rupert Murdoch deixa la presidència de Fox i News Corp

barcelona

Beget rep cobertura mòbil per primer cop

BEGET
COMUNICACIÓ

Mor als 59 anys el periodista Josep Lluís Cadena, director de Ràdio Lleida

Ràdio i Televisió

TV3 i Catràdio, nova marca i temporada

Barcelona