zàping

Publicitat descarada

Les sèries de ficció juve­nils d'Antena 3 han incor­po­rat una pràctica que em molesta espe­ci­al­ment: no en puc dir publi­ci­tat ni enco­berta ni subli­mi­nar perquè és total­ment des­ca­rada i fins i tot s'incor­pora a les tra­mes. Et pots tro­bar, per exem­ple, que enmig d'un par­tit entre alum­nes i pro­fes­sors de Física o química s'aturi el joc perquè tots es posin a beure una cone­guda marca de taron­jada men­tre la càmera fa pri­mers plans d'aquest refres­cant moment, que d'una manera o altra surt en cada capítol. El sec­tor, però, en què tot això és més exa­ge­rat és en el de les com­pa­nyies telefòniques. N'hi ha una que surt sem­pre a Física o química (Voda­fone) i una altra a El inter­nado (Telefónica). Cada set­mana en totes dues sèries hi ha alguna escena en què pro­ta­go­nis­tes i/o extres es con­gra­tu­len de la sort que tenen de gau­dir d'una con­nexió a inter­net amb «tanta velo­ci­tat» men­tre es veu un pri­mer pla d'un mòdem USB de la com­pa­nyia habi­tual de cadas­cuna. No cal dir que tots els mòbils que s'hi veuen també ho són. El més curiós i para­do­xal, però, és que l'altre dia al final d'un tall de publi­ci­tat d'El inter­nado hi va haver una tele­pro­moció amb actors de la sèrie sobre la ter­cera en discòrdia, Orange.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.